هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، طنین دلنشین نوای ملکوتی کلام وحی در محافل نورانی انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فریمان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: برنامه‌های عقیدتی و قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور بسیجیان در این ناحیه در حال برگزاری است.

 سرهنگ پاسدار علی‌اکبر رضایی افزود: این کلاس‌ها شامل آموزش مفاهیم قرآن، اخلاق و بیان احکام، آموزش روخوانی و روان‌خوانی با حضور نیروهای پایور و وظیفه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا عید فطر ادامه دارد.

 وی اظهار کرد: باتوجه‌به ابلاغیه برگزاری کلاس‌های اعتقادی و قرآنی و با استفاده از اساتید داخلی و شهرستانی برنامه‌های آموزشی شامل آموزش روخوانی و روان‌خوانی برای نیروهای وظیفه و آموزش مفاهیم قرآنی و اخلاقی با محوریت "سنت ابتلا و امتحان الهی" برای همکاران پایور در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رضایی در ادامه بیان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر و بهتر با معبود هستی‌بخش است و برگزاری کلاس‌های اعتقادی، زمینه انس بیشتر با خالق را فراهم می‌کند.

 وی در ادامه به برنامه‌ریزی جهت برگزاری چهار جلسه نورانی محفل انس با قرآن کریم در طول این ماه در سطح ناحیه مقاومت بسیج فریمان با استفاده از توان قاریان فرهنگ یار و فرزندان پایوران و بسیجیان اشاره کرد و توضیح داد: در این محافل انس با قرآن کریم قاریان و حافظان قرآن، با تلاوت‌های هنرمندانه و زیبای خود زمینه انس با قرآن کریم را در بین همکاران فراهم می‌آوردند.

 مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج فریمان در پایان از برگزاری آزمون در ۲ سطح پایوران و نیروهای وظیفه و برگزاری مسابقات حفظ قرآن در بین نیروهای پایور و وظیفه و دل‌نوشته برای روز قدس خبر داد و گفت: در پایان این ماه عظیم از قاریان، حافظان و نیروهای فعال و منضبط در کلاس‌های عقیدتی ماه رمضان و نفرات برتر آزمون‌های ذکرشده با اهدای لوح و هدایایی تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها